Klub Mózg

Biuro / Klub Mózg

Komunikacja dla klubu Mózg

Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla klubu Mózg przy Teatrze Powszechnym w Warszawie.                     Tak… ten kultowy Mózg z Bydgoszczy otworzył swoją filię w stolicy.

1. Strategia

2. Realizacja

3. Zachwyt

1. STRATEGIA

Bydgoski Mózg jest znany niemal wszystkim, przynajmniej ze słyszenia… Realną potrzebą, po przenosinach do Warszawy, było uświadomienie mieszkańcom  / miłośnikom muzyki, że mają Mózg u  siebie.

Celem stało się powiększenie frekwencji na organizowanych wydarzeniach i budowa wizerunku miejsca będącego nie tylko kopią swojej bydgoskiej wersji. Dużym atutem miejsca okazało się ulokowanie w budynku popularnego Teatru Powszechnego.

2. REALIZACJA

Mózg wziął Warszawę szturmem. Regularne wywiady radiowe z informacjami na temat koncertów i pojawiających się tam gwiazd. Różnorodność proponowanych wydarzeń – od kameralnych koncertów jazzowych przez wieczory impro, aż po imprezy z elektroniczną muzyką taneczną.

Portale internetowe skupiające się na kulturze o raz strony z kalendarzami imprez w-wskich nie pozostały obojętne na tak bogaty repertuar. Wktótce Mózg zapełniał się fanami różnych form muzyki w każdy wieczór.

3. ZACHWYT

Nie musieć więcej jeździć specjalnie do Bydgoszczy, żeby posłuchać świetnych muzyków?! Piękny prezent! Bydgoszcz dla Warszawy… Trudno sobie odmawiać takiej muzyki, takich koncertów, takich spotkań. Miłość dozgonna!

Efektem miłości warszawiaków do miejsca było przyznanie mu wraz z Teatrem Powszechnym m. in. Wdechy Gazety Wyborczej za 2015 rok.



 Previous  All works Next