ToZo Cafe

Biuro / ToZo Cafe

PR kulturalnej kawiarni

Rebranding, zwiększenie rozpoznawalności i stworzenie powiązań ze społecznością lokalną dla ToZo Cafe.

1. Koncepcja

2. Realizacja

3. Radość

1. KONCEPCJA

Opracowanie strategii zmian wizerunkowych (logo / menu / wystrój / witryna).

Opracowanie koncepcji akcji marketingowych i działań skierowanych w stronę społeczności lokalnej (spotkania, spotkania z jogą w Parku na Moczydle, spotkania z autoami książek dla dzieci, opracowanie gry miejskiej.

2. REALIZACJA

Wdrażanie strategii i otwarcie na dzielnicę., m. in. w ramach wspólnych działań z Urzędem Dzielnicy Wola koncepcja i opracowanie gry miejskiej.

Na terenie kawiarni: targi rękodzieła i mody dziecięcej przy okazji drugich urodzin, spotkania z jogą, spotkania i warsztaty poświęcone książkom, wieczory z winem.

3. RADOŚĆ

Efektem wielomiesięcznych działań: znaczne zwiększenie rozpoznawalności kawiarni, zacieśnienie więzi ze społecznością lokalna, rozszerzenie oferty kawiarni dla studentów i dorosłych, przyciągnięcie rodzin z dziećmi oraz osób wypoczywających w pobliskim Parku Moczydło.

Dodatkowo zmiana wizerunku oraz strategii działań w social mediach przyniosła wzrost rozpoznawalności ToZo Cafe również wśród użytkowników internetu oraz pozyskanie nowych klientów zainteresowanych programem działań lokalu.